V: HOE CONTROLEER IK DE STATUS VAN MIJN BESTELLING?
A: Na het plaatsen van uw bestelling kan het tot 24-48 uur duren voordat uw bestelling is verwerkt. Onze fulfilment-magazijnen verpakken uw bestelde artikel(en) en verzenden het/de pakket(ten) zo snel mogelijk. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingnummer voor uw bestelling. U kunt ook op elk moment onze website bezoeken en op onze Tracking-pagina klikken om de realtime update van uw zending te vinden. Als je het trackingnummer van de bestelling niet hebt ontvangen of na 3 werkdagen geen updates hebt gevonden op onze Tracking-pagina, neem dan onmiddellijk contact met ons op en we zullen er alles aan doen om het te onderzoeken.
Â
V: HOE LANG DUURT DE VERZENDING?
A: Onze magazijnen bevinden zich over de hele wereld. Voor bestellingen in de Verenigde Staten, Canada, het Verenigd Koninkrijk en Australië duurt het 5 tot 10 werkdagen. Voor internationale bestellingen, 8 - 15 dagen. Als je je bestelling niet binnen 20 werkdagen hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op zodat we het kunnen onderzoeken.
Â
V: VERZENDT U INTERNATIONAAL?
een: Ja! We verzenden wereldwijd om ervoor te zorgen dat elke klant van zijn of haar winkelervaring bij ons zal genieten.
Â
V: IS UW WEBSITE VEILIG MET MIJN PERSOONLIJKE INFORMATIE?
een: Absoluut! We gebruiken SSL-beveiliging om ervoor te zorgen dat al uw persoonlijke gegevens worden versleuteld. We slaan uw creditcardgegevens niet op en deze worden slechts eenmalig gebruikt bij de aankoop van uw product. Dan worden uw creditcardgegevens gewist.
Â
V: HOE BESTEL IK OP UW WEBSITE?
A: Zoek het gewenste product en klik op de knop 'Toevoegen aan winkelwagen'. Vul je verzend- en factuurgegevens in en we sturen je bestelling zo snel mogelijk naar je op!
Â
V: BIEDT U EEN KWALITEITSGARANTIE VOOR ALLE PRODUCTEN DIE WORDEN VERKOCHT?
een: Absoluut! Als je het product niet leuk vindt of als het product beschadigd is, neem dan onmiddellijk contact met ons op! We doen er alles aan om je de beste winkelervaring te bieden. Neem dan gewoon even contact met ons op, dan lossen we het voor je op!
Â
V: BIEDT U EEN TERUGBETALING ALS IK HET PRODUCT NIET HOUD?
een: Absoluut! We bieden een volledige terugbetaling van uw bestelling aan als u het product niet leuk vindt. Bezoek gewoon onze Terugbetalingspagina voor volledige details. Mocht u nog vragen hebben die niet in onze FAQ zijn behandeld. Neem contact met ons op via klantenservice@petscenter.nl  en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.